Θαύμαζα την Βίκυ Λέανδρος από τη δεκαετία του ’80 και ’90. Εκτός από την αιθέρια, κρυστάλλινη φωνή της και τα καταπληκτικά τραγούδια της, με συνέπαιρνε η προσωπικότητα της σταρ, που αναδυόταν μέσω της εικόνας που είχε δημιουργήσει. Οι glamorous τουαλέτες της, τα εντυπωσιακά μαλλιά της και βεβαίως το μακιγιάζ της, είχαν γίνει για μένα, αντικείμενο καθημερνής μελέτης. Για έναν μαθητή του γυμνάσιου, που ονειρευόταν να γίνει make up artist μια ημέρα, το πρόσωπο της ήταν ο τέλειος ονειρικός καμβάς! Ειδικά το μακιγιάζ των ματιών της, που είχε γίνει το σήμα κατατεθέν της, βασιζόταν στην τεχνοτροπία της δεκαετίας του ’70, όπου το eyeliner “ακολουθεί” το σχήμα του ματιού με μια ελαφριά καθοδική πορεία. Το συγκεκριμένο eye make up, σε συνδυασμό με το ελαφρώς μελαγχολικό βλέμμα που είχε, έδιναν ένα μυστηριώδες ύφος στις εμφανίσεις της.
Μπορείτε να φανταστείτε τον ενθουσιασμό μου, όταν 20 χρόνια πριν και ενώ εργαζόμουν ήδη ως Head Make Up Artist, στην Ιταλία και στην Ελλάδα, κλήθηκα να την μακιγιάρω, μετά από την σύσταση του Τρύφωνα Σαμαρά, που επιμελούνταν τότε, το hair styling της. Θυμάμαι σαν να ήταν χθες, την άφιξη μας στη σουίτα της στον Αστέρα Βουλιαγμένης και πόσο ζεστά και φιλόξενα μας υποδέχτηκε ως γνήσια Ελληνίδα! Όλα τα χρόνια που μελέτησα το μακιγιάζ της, έπιασαν τόπο, μιας και ήξερα πολύ καλά, πώς θα πρέπει να σεβαστώ το στιλ της και να δημιουργήσω ένα δικό μου αποτέλεσμα αλλά χωρίς να αλλάξω τα χαρακτηριστικά της.
Μόλις είδε πως χρησιμοποιούσα πολύ καλής ποιότητας πινέλα και έκανα το σβήσιμο του άνω βλεφάρου με απαλή μπεζ-ροζ σκιά, ενώ αντί για μολύβι, σχεδίασα το eyeliner με σκούρα σκιά, με αποτέλεσμα ένα πιο μοντέρνο eye look , με εμπιστεύτηκε απόλυτα ώστε να ολοκληρώσω το μακιγιάζ μου. Δεν περίμενα βέβαια πως θα μου έκανε το πιο ωραίο κομπλιμέντο που είχα ακούσει ως τότε από μια προσωπικότητα, όταν μου είπε πως ήμουν ο μόνος make up artist, που την είχε μακιγιάρει ολοκληρωμένα. Διότι ως τότε, η ίδια φρόντιζε το μεγαλύτερο μέρος του μακιγιάζ της.
Μετά από αυτή τη συνάντηση, ακολούθησαν πολλές υπέροχες συνεργασίες όπως η συναυλία και το ντεμπούτο της στο Ηρώδειο το 2003, η τελετή έναρξης των Παραολυμπιακών αγώνων
στην Αθήνα το 2004, συναυλίες στο Μέγαρο Αθηνών όπως και πάρα πολλές φωτογραφήσεις για περιοδικά.
Θυμάμαι πολύ έντονα, πόσο συγκινημένη ήταν που θα τραγουδούσε στο Ηρώδειο, όπου έδωσε μια sold out συναυλία το 2003 και το κοινό χειροκροτούσε ακατάπαυστα τις μεγάλες επιτυχίες της! Επίσης, θυμάμαι την επίσκεψη στο σπίτι του αξέχαστου μουσικοσυνθέτη μας Μίκη Θεοδωράκη στο Θησείο, για τηλεοπτικό γύρισμα και φωτογράφηση στη βεράντα με θέα την Ακρόπολη. Εκεί, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ο μεγάλος δημιουργός, μας μίλησε για την εξαιρετική φωνητική τεχνική της Λέανδρος που της επέτρεπε να τραγουδά με αξιοθαύμαστη άνεση και να προσδίδει συναίσθημα με τις υψηλές νότες που την χαρακτηρίζουν.
Περάσαμε πολύ άμορφες στιγμές backstage και αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποιες που έχουν μείνει πιο έντονα χαραγμένες στη μνήμη μου, σίγουρα μια εξ αυτών είναι η τελετή έναρξης των Παραολυμπιακών αγώνων, που είχε στηθεί ένα ονειρικό σκηνικό καταμεσής του Ολυμπιακού σταδίου, με ένα τεράστιο δέντρο ύψους 30 μέτρων και την Βίκυ φορώντας μια εκπληκτική τουαλέτα σε απόχρωση μπλε του κοβαλτίου, να τραγουδά τον εθνικό μας ύμνο. Διασκεδαστικό ήταν το στιγμιότυπο όταν το επιτελείο της παραγωγής -που ήταν όλοι Γάλλοι- την αποκαλούσαν “Λα ντιβά”, με τον τόνο στη λήγουσα, ως ένδειξη σεβασμού για την πορεία της και την πολύχρονη καριέρα της.
Comments are closed.